Ten, kto liczył, że idąc po kredyt hipoteczny do pierwszego lepszego banku, zostanie obsypany cudownymi promocjami, ten w zasadzie nie pomylił się wiele. Kwiecień jest miesiącem, w którym banki atakują promocjami na każdym kroku. A to, że prowizja 0%, a to, że marża obniżona. Każdy ma swój sposób na przyciągnięcie klienta właśnie do swej placówki. Przeprowadziliśmy porównanie kredytów hipotecznych właśnie dla tych, którzy lubią kupować okazyjnie. Porównując wzięliśmy pod uwagę nieruchomość wartą 500 000zł, na którą chcemy wziąć jedynie 300 000zł kredytu. W dodatku kwotę rozkładamy na 30 lat. Porównanie kredytów hipotecznych na tych warunkach wykazało, że najlepiej finansowo wyjdziemy, jeśli udamy się po kredyt do Deutsche Banku. W czołówce znalazły się także Bank BGŻ, Citi Handlowy oraz Credit Agricole. Różnice w wyliczonych ratach w pierwszych trzech bankach nie istnieją, a Credit Agricole ustępuję nieznacznie. 1. Deutsche Bank – 1787,1zł. Oferta promocyjna z prowizją 0% dotyczy tych, którzy są posiadaczami konta db Life oraz utrzymują na nim stałe wpływy, a także kartę debetową do konta. Poza tym Deutsche może przyciągnąć długim okresem kredytowania – do 40 lat oraz możliwością wyboru oprocentowanie stałego co 5 lat. 2. Bank BGŻ – 1787,1zł. Tutaj prowizja wynosi 1%, za to promocja dotyczy marży 1%. Promocja dotyczy klientów którzy spełniają jeden z warunków – posiadają konto w Pakiecie Aktywnym z minimum 2000zł wpływu, posiadają kartę kredytową lub kredytową płatniczą z transakcjami miesięcznymi na minimum 300zł lub wykupią dodatkowe ubezpieczenie. 3. Citi Handlowy – 1787,1zł. W tym wypadku promocja marży 1% dotyczy wszystkich, którzy skorzystają z dwóch dodatkowych produktów banku Citi. 4. Credit Agricole – 1816,05zł. Bank atakuje promocją marży 0% w pierwszym roku spłaty, ale tylko dla tych, którzy wniosek złożą od 1 kwietnia do 1 czerwca 1012r. Porównanie kredytów hipotecznych w promocjach według mojej opinii jest chyba najbardziej korzystne w Citi Handlowy, bo produkty tego banku są bardziej przyjazne z perspektywy klienta i założenie ich można uznać za duży plus.